7 Şubat 2009 Cumartesi

Fuat - Erhan RapStar Yarismasi Tartisma Videosu İzle


Fuat - Erhan RapStar Yarismasi Tartisma Videosu İzle, Fuat ve Erhan Rapstar Yarışması Videoları İzle, Fuat ile Erhan Rapstar'da Kavga Video İzle, Erhan ve Fuatın Star Tv'deki Kavgasini İzle, Tartışma İzle...



Rapstar Erhan 3. Bölümde Hal Hal şarkısını seslendirdi ...


Vtr'lerde Erhan’ın bilhassa Fuatı ve Ceza'yı sert eleştirmesi yorum sırasında Fuat’ı çok fazla kızdırdı.Yarışmada tansiyon bir anda yükseldi.
3. Rapstar Sonuçları

1.Özgüç (HAFTANIN 1'Sİ)

2.Erhan
3.Burak
4.Adem
5.Çağla
6.Uğur
7.Halil
8.Kadir
9.Barış

1 yorum:

  1. ben rap'le fazla ılgılenmezdım bı cezayı dınlerdım arada, gercekten yazmasını bılen ve lafı koydu mu oturtan bırı HELEL OLSUN SANA dıyorum CEZA.Fuat'a gelınce ''fuat efendı bızım sayemızde para kazanıp mesur oldun, yerının kıymetını bıl ,hava gırme. bızde senın o havanı sondurmesını bılırız , o zaman anyayı konyayı gorursun sımdı ben sana bı soz yazarsam o zaman gorursun . bu yarısmada ERHANIN KIYMETINI BILIN O GERCEKTEN İYİ Bİ RAPÇI ... ERHAN SENİ HER ZAMAN DERSTEKLEYECEGIZ ARKANDAYIZ BOLE GITMEYE DEVAM SAKIN KENDINI EZDIRME.( SATANIST KIZ )

    YanıtlaSil

Son Yazılar

oyun sohbet diziler
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com