4 Şubat 2009 Çarşamba

Kucuk Kadinlar 33. Bolum Fragman İzle Ozeti ( 10 Subat 2009 Salı )


küçük kadınlar, küçük kadınlar gelecek bölüm fragmanı izle, küçük kadınlar son bölüm fragmanı izle, küçük kadınlar yeni bölüm fragmanı izle, küçük kadınlar fragmanları izle, küçük kadınlar 33.bölüm fragmanı izle, küçük kadınlar 33. bölüm fragmanı izle, Küçük Kadınlar, Küçük Kadınlar Izle, Küçük Kadınlar Dizi Izle, Küçük Kadınlar Dizisi, Küçük Kadınlar 33. Bölüm Fragmanı izle, Küçük Kadınlar 33.Bölüm Fragmanı izle, Küçük Kadınlar 33 Bölüm Fragman izle...

21 yorum:

  1. film çok gzl çok seviyoruz ama armi yeni gelen çocuğu sevsin utku pisliğin teki hem o çocuk daha tatlı, armide biraz kıs gibi olsa süper olcak :D

    YanıtlaSil
  2. film çok gzl bencede armiyeni gelen çocuğu sevsin sonuçta utku onu aldattı seven insan aldatmaz

    YanıtlaSil
  3. sper bi dizi keşke utku armiyi aldatmasaydı.Ben armi ile yeni gelen cocuğun sevgili olmasını istiyorum.İşallah timuçin ile elif ayrılır.

    YanıtlaSil
  4. bence bu dizi çok güzel özellikle armiye bayılıyorum işallah bu dizi hiç bitmez

    YanıtlaSil
  5. spr bi dizi yaaa

    YanıtlaSil
  6. ya keşke utku armiyi aldatmasaydı BEN ONLARI ÇOK BEĞENİODUM ÇOK YAKIŞIYOLARDI BUNDAN SONRA ARMİ UTKUYU AFFETMEZ YENİ GELEN ÇOCUKTA ÇOK TATLI

    YanıtlaSil
  7. BU DİZİYİ ÇOK BEĞENİYORUM SÜPER Bİ DİZİ

    YanıtlaSil
  8. YA ARMİYE BAYILIYORUM AMA BİRAZ KIZ GİBİ DAVRANSIN YAA

    YanıtlaSil
  9. İŞALLAH BU DİZİ HİÇ BİTMEZ

    YanıtlaSil
  10. hayır... sadece yeni gelen cocukla takılsın ama utkunun inadına utkuda kıskançlından çatlasın ve armının değerini anlasın ve armiyle barişmak için elinden geleni yapın :))

    YanıtlaSil
  11. ya arkadaşlar bircogunuz armi yeni gelen çocugu sevsin diyor ama bence armi yine utkuyu sevmeye devam edecek ama yeni gelenle birlikte bir oyun oynayacak bu bnm sevgilim die utku yu kandıracak ama en sonundada barışacaklar ben buna inanıyorum

    YanıtlaSil
  12. bnc bu olay utkunun elinde deildi sarhoskn yasanmıstı.ayrıcada ne utku nede armi birbirnden vazgecmz..cok yakısıolar utkuda yeni gelenden daa yakısıklı inş biribirlerine dönerler..

    YanıtlaSil
  13. bence de arkadaşın dediği gibi olacak(inşaallah)çünkü onlar birbirlerini gercekten seviyor

    YanıtlaSil
  14. ya utku hata yaptı armi affetmesin diycem ama kıyamıyorum utkuya biraz arminin değerini anlasın sonra barışsınlar utku&armi

    YanıtlaSil
  15. YA UTKU HATA YAPTI AMA ARMNİ AFFETMEZZZZZZ YA İNSALLAH
    O ÇOÇUK ARMİME ASIK OLMAZ UTKUYULA ÇOK YAKUSUYORLAR UTKU ARMİNİ DEYERİNİ ANLASIN AM ARMİ O COCYU SEVMEZ

    YanıtlaSil
  16. bende figene katılıyorum

    YanıtlaSil
  17. yha bencede bu utkunun elinde olan bişey diildi utku sarhoştu ayrıca armi o çocuğu sevmez

    YanıtlaSil
  18. armi ye helal olsun olsun erkek gibi kız.keşke utku aldatmasaydı.timuçin le elif inş.ayrılıt...

    YanıtlaSil
  19. armi ani bi değişim yapsın kendine cok baksın ve utkud a kabak gibi ne kaybetiğine baksın arkasından ama armi yeni gelecek cocukla ilgilensin.. tutkuyuda seviyorum ama hayvan işte ni aldatıyosa

    YanıtlaSil

Son Yazılar

oyun sohbet diziler
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com