8 Şubat 2009 Pazar

VarMisin YokMusun Hakan Ne Kadar Kazandi - 8 Şubat


Var mısın yok musun hakan kaç para kazandı, Var mısın yok musun hakan kaç lira kazandı, Var mısın yok musun hakan kaç tl kazandı, Var mısın yok musun hakan ytl aldı, Var mısın yok musun hakan 8 subat kaç milyar kazandı, Var mısın yok musun hakan yarışıyor, Var mısın yok musun hakan ne kadar para kazandı...



Son ikiye 20.000 ve 500.000 TL ile giren sevilen yarışmacı Hakan, Hamdi Bey'in yaptığı 132.000 TL'lik teklife varım dedi...

Hakanın kutusunda ise 20.000 TL çıktı...

7 yorum:

  1. İnş.. Çoqqqqq PaRa KazanıRR yhaaa:P ŞimdiDen [ßaŞaRıLaR]

    YanıtlaSil
  2. helal hakan yürü 10 nuımara gidiyorsun kopar 500 ü

    YanıtlaSil
  3. Allah senin hep gönlüne göre versin hayırlısı ile hayırlı yerlere gider işallah kazandığın para bi spastik özürlü kardeşi olarak inan çok duygulandım ve senin bu saygın ve duyarlı hareketinden ötürü seni canı gönülden kutluyorum hakancım SEVGİLER!!!

    YanıtlaSil
  4. acıkcası hakanı cok begenıyorum allah ınsallah yolunu acık eder hakancıgım eger bırını bulamassan ben hep arkanda olacagım sexy bomb marifet

    YanıtlaSil
  5. slm ben romaniyadan isimim gul 23 yasindayim hic evnemedim calismiyorum is buldukca calisiyorum babamla kaliyorum eve temizlik yapmayi severim muzik dinlemeyi televofon izlemeyi ev islerinle urasmayi seviyorum bu siteye katima amacimda ciddi durruz bir iliki kendine guvenen ciddi olan mesaj brakin ama ben bilgisayara sik sik dakilmiyorum size ulasa bileceyim bir sey brakarsaniz sevinirim ama ciddiyseniz bekliyorum by by

    YanıtlaSil

Son Yazılar

oyun sohbet diziler
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com